شلوار پسرم خوشگله

تصویر
۲۰ پاسخ

احساس میکنم دخترونه س بااحترام

واقعا درک نکردم اونایی رو که اومدن نوشتن دخترونس 🥴بگ اسپرته خیلیم شیک عزیزم به دلخوش بپوشه گل پسرت

اخیییی چه نازههه

با یه دورس خاکی یا نسکافه یا قهوه ای عالی میشه

خیلی قشنگه عزیزم مبارکش باشه
با ی دورس عالی میشه اصلنم دخترونه نیست
دخترونه ها قری ترن

مبارکش باشه ولی دخترونه میزنه بیشتر رنگش و مدلش... آخه دختر منم از اینا داره

یکی دخترونس به نظرم

خیلی قشنگه مبارکش بلش

خییلی خوشگله

بنظرمنم دخترونسا

خیلی نازه عزیزم .دخترونه هم نیست با تیپ پسرونه قشنگ میتونی ست کنیش

قشنگه ولی دخترونع جیگر

مبارکه😍

اره خیلیییی نازه
نه گلم الان اتفاقا پسرا بگ میپوشن خیلی مد شده

اره خیلی قشنگه

دخترونست که

آره خوشگله

ببخشید دخترونه هست عزیز

یس ولی بگ بیشتر دخترونست

اره خیلی مبارکش باشه عزیزم 😍🧿

سوال های مرتبط

مامان یسناو ابوالفضل مامان یسناو ابوالفضل ۲ سالگی