۶ پاسخ

وای کلی کار دارم لنگ این ملی شدممممم

صب رفتم بانک گفتن احتمالا تا فردا صب اوکی بشه قبلا هم گفته بودن پنجشنبه ولی درست نشده از اون موقع😥

بام درست نشده معلوم نیس چیکار میکنن من کلی کار دارم باهاش

ن والا بام هنوز خرابه

درست شده فقط همراه بانکش کار نمیکنه

من کارت میکشم میشه

سوال های مرتبط

مامان 🐣دانیال 🐥 مامان 🐣دانیال 🐥 ۳ سالگی