۱۶ پاسخ

چ آشپزخونه قشنگ و آرام بخشی😍

چقدرعکست آروم وپرازآرامشه💚✨

کابینتات مشگیع؟
میشه یه عکس ازاشپزخونت بدی

تز خونت وایب خوبی میگیرم
عاشق این مدل خونه هام مبارکت باشه عزیزمممم😚😚

قشنگم جاادویتوکجاگرفتی؟

دخترم رو پامه اشپزخونه ترکیده کلی ظرف کثیف 😢ولی چه اشپزخونه قشنگی دوس دارم اینجوری باشه اشپزخونم فول کابینت 😍

مشخصه خونه ی شیکی داری عزیزم

جا ادویه چند گرفتی عزیز

چه آشپزخونه زیبایی

فکر کردم غذای سحری است

ما که اومدیم مهمونی
منم خورد و خسته بلند نمیشن بریم

چه رنگ قشنگ و خاصی داره اشپزخونه😍

پنچر پنجرم کم باد 🤣من سیرابی گذاشتم الان برا ناهار با پاچه گوسفند برا خودمو خواهری.امروزم دیزی براش درست کردم اونم کلی ظرف شست 🤭

منم داره دخترم میخوابونم

شوهر و دخترم خوابن خونه آرومه دارم لذت میبرم از این همه سکوت😂

برای ناهار درست میکنی😁من اکثرا شبا ناهار فردامو میزارم🥲اخه روز میراث نمیزاره

سوال های مرتبط

مامان آواز و فراز مامان آواز و فراز ۱ سالگی