آره بابا ببخش....آدمیزاده دیگه ، خودت و آروم کن ..چیزی که باید بهش میفهموندی رو فهموندی ..دیگه کش نده برو پیشش بابا ..دنیا ارزش نداره
مگگ کنارهم نیسین چراپیام میدین،
زیاد کش نده ببخش اما سرسنگین باش
اون کجاس تو کجایی؟مگه پیش هم نیستین؟
بنظرم برو پیشش رابطه هم داشته باشین یادتون میره😂😂🫣
خب نباید به روش میاوردی
چون مردا گاو تشریف دارن روشون باز میشه حالا یکم ناز کن قیافه بگیر بعد راه بیا
قضیه چیه😂
همسرته؟
چی شده کدوم پیام ها برای شما است ؟
......
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.