خانوما تو هفته من ریه بچه تشکیل شده ؟؟

۱۱ پاسخ

ببین بچه با بچه فرق داره ، توجه نکن به حرف بقیه ‌. من ادمین پزشک زنان بودم ۱ سال تایمم همش توی زایشگاه بود. بچه ۳۵ هفته دیدم با وزن نرمال و ریه کامل دنیا اومده و راحت سینه مادر رو گرفته و بدون بستری ترخیص شده . بچه دیدم ۴۰ هفته با وزن پایین و مشکل تنفسی ۲ هفته بستری شده

ممکنه شده باشه، ولی هفته بعد صددرصد کامل شده

آره دیه هفته ۲۷ تشکیل میشه

بله عزیزم تشکیل شده

الان ۳۵ و ۲ روزی
۳۷ میکن دیکه بچه کامله
ظاهرا دو هفته مونده

37هفته بچه کامله دیگه

37هفته بچه کامله

آره عزیزم

نه هنوز

اره کامل

عزیزم میگم تو امپول تشکیل ریه بچه رو چند هفتگی زدی؟

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان دلانا خانوم مامان دلانا خانوم ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد