ببین بچه با بچه فرق داره ، توجه نکن به حرف بقیه . من ادمین پزشک زنان بودم ۱ سال تایمم همش توی زایشگاه بود. بچه ۳۵ هفته دیدم با وزن نرمال و ریه کامل دنیا اومده و راحت سینه مادر رو گرفته و بدون بستری ترخیص شده . بچه دیدم ۴۰ هفته با وزن پایین و مشکل تنفسی ۲ هفته بستری شده
ممکنه شده باشه، ولی هفته بعد صددرصد کامل شده
آره دیه هفته ۲۷ تشکیل میشه
بله عزیزم تشکیل شده
الان ۳۵ و ۲ روزی
۳۷ میکن دیکه بچه کامله
ظاهرا دو هفته مونده
37هفته بچه کامله دیگه
37هفته بچه کامله
آره عزیزم
نه هنوز
اره کامل
عزیزم میگم تو امپول تشکیل ریه بچه رو چند هفتگی زدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.