۵ پاسخ

کجای شیرازو زدن ما اطرافیم از شیراز زدیم بیرون ولی اینجا هم خیلی صدا میاد

آره ما هم شنیدیم

آره خیلیییی شدید بود ، صدای جنگنده ها هم که همینطور داره میاد ، خدا بخیر کنه

چرا اینقدر شیراز رو میزنه 🙄

شما کدوم طرف هستید

سوال های مرتبط