۴ پاسخ

دیروز منم قیمتش کردم یکمی از این گشادتر بود دو نوع قیمت داشت یکی هشتصد تومنی یکی یه میلیون تومنی.

این راستس دیگه

شلوار پارچه ای دمپا
اگر جنس کرپ بگیری که عالیه
اما خب گرونم هس

این راسه است پارچه ایه ولی کتیه این سبک خوشگل وایسادنش بخاطر دوخت پارچشم هست
من الان خودم کت و شلوار داشتم ک پارچه شلوارش همینقدر خوب وایسته راسته هم هست از اونور شلوار راسته پارچه ایم دارم ک اینجوری نیس

سوال های مرتبط