خانومایی که سزارین شدین پیش دکتر بیهوشی رفتین؟

۱۰ پاسخ

من رفتم واجب بودچون دریچه قلبم گشاده

من سز اختیاری بودم نه تو اتاق عمل اومد چند تا سوال پرسید
قبلشم آزمایش خون و ادرار گرفتن

اره رفتم معاینه کرد به تپش قلب فشار م نگاه کردپرسید به چه حساسیت داری نامه داد میاد برای بی حسی روز عملم با زنش رفته بود مهمونی نیومد 😅کس دیگه ی اومد

اختیاری بودم، نه نرفتم. کسی ازم نخواست که برم

سوال میپرسن علت سزارین و فشار و قرصایی ک میخوردم و حساسیتام همین

اره یه سری سوال میکنن که به چیا حساسیت داری نداری اینا

نه بی حس میکنن دیگه نیازی نیس فقد ی آزمایش میگیرن

سز اختیاری بودم .خیر

اره دمه زایمان فرستاد چند تا سوال کردن
ولی خب بی حس شدم

ولا منکه اجباری بودم یهویی شد 🫠

سوال های مرتبط