من رفتم واجب بودچون دریچه قلبم گشاده
من سز اختیاری بودم نه تو اتاق عمل اومد چند تا سوال پرسید
قبلشم آزمایش خون و ادرار گرفتن
اره رفتم معاینه کرد به تپش قلب فشار م نگاه کردپرسید به چه حساسیت داری نامه داد میاد برای بی حسی روز عملم با زنش رفته بود مهمونی نیومد 😅کس دیگه ی اومد
اختیاری بودم، نه نرفتم. کسی ازم نخواست که برم
سوال میپرسن علت سزارین و فشار و قرصایی ک میخوردم و حساسیتام همین
اره یه سری سوال میکنن که به چیا حساسیت داری نداری اینا
نه بی حس میکنن دیگه نیازی نیس فقد ی آزمایش میگیرن
سز اختیاری بودم .خیر
اره دمه زایمان فرستاد چند تا سوال کردن
ولی خب بی حس شدم
ولا منکه اجباری بودم یهویی شد 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.