۱ پاسخ

بیست و هشت و چهار دهم خیلی دمای زیادیه اگر درست خونده باشم . دمای خونه بیست و پنج درجه است

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی