ماهاکه توجنگ قبلی به دنبااومدیم تواین جنگم ازدنیامیریم چ ی ز تک این زندگی که هیچی نفهمیدیم ۴ سالمون وکرونا تباه کرد دوسالم جنگ بقیشم شوهر😐😐
واي اره من مردم و زنده شدم احساس ميكردم بالاي سر خودمونه
شیرازیای عزیزم😭کل ایران توی استرسن از دست این ج دیکتاتور
دیشب اصلا نمیشد بخوابی مردم فقط
ساعت ۴ قشنگ ۷ ۸ بار زد خیلی وحشتناک بود
وای دیشب خیلی بد بود خیلی هنوز ترسش تو جونمه هرچی گوشمو میگرفتم فایده نداشت
تبریزم ۵ صبح دوتا بد زدناااا
حدود ۸ هم زدن
شیرازیااا حالتون چطوره؟
اصفهانم صبحی
وااااای من شیرازم دیشب ساعت ۴ صبح باز کجاهااااا رو زد کسی خبر داره ؟؟
اره من امیدی به زنده بودن نداشتم کجا رو زدن
اره من تا ۵ صبح بیدار بودم همش استرس دل درد و کمردرد گرفتم 😭😭
اصفهانم صبح ترکوند
یاحسین
خدایا تورو قسم ب درجات والا مرتبه فردوست رحم کن ب ایرانم رحم کن ب مردم بی گناهمون رحم کن ب طفل معصومامون
چقد دیگه ترس استرس آخه حق ایرانم این نیس
دیشب اینجا هم بد بود تا ۵صبح بیدار بودم و گریه
کدوم قسمتش؟ مامانم که گفت صدایی نیومده
ای خدا😭😞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.