ش ی ر ا ز دیشب ت ر کید.پوشک#فرزندپروری#

۱۷ پاسخ

ماهاکه توجنگ قبلی به دنبااومدیم تواین جنگم ازدنیامیریم چ ی ز تک این زندگی که هیچی نفهمیدیم ۴ سالمون وکرونا تباه کرد دوسالم جنگ بقیشم شوهر😐😐

واي اره من مردم و زنده شدم احساس ميكردم بالاي سر خودمونه

شیرازیای عزیزم😭کل ایران توی استرسن از دست این ج دیکتاتور

دیشب اصلا نمیشد بخوابی مردم فقط

ساعت ۴ قشنگ ۷ ۸ بار زد خیلی وحشتناک بود

وای دیشب خیلی بد بود خیلی هنوز ترسش تو جونمه هرچی گوشمو می‌گرفتم فایده نداشت

تبریزم ۵ صبح دوتا بد زدناااا
حدود ۸ هم زدن

شیرازیااا حالتون چطوره؟

اصفهانم صبحی

وااااای من شیرازم دیشب ساعت ۴ صبح باز کجاهااااا رو زد کسی خبر داره ؟؟

اره من امیدی به زنده بودن نداشتم کجا رو زدن

اره من تا ۵ صبح بیدار بودم همش استرس دل درد و کمردرد گرفتم 😭😭

اصفهانم صبح ترکوند

یاحسین
خدایا تورو قسم ب درجات والا مرتبه فردوست رحم کن ب ایرانم رحم کن ب مردم بی گناهمون رحم کن ب طفل معصومامون
چقد دیگه ترس استرس آخه حق ایرانم این نیس

دیشب اینجا هم بد بود تا ۵صبح بیدار بودم و گریه

کدوم قسمتش؟ مامانم که گفت صدایی نیومده

ای خدا😭😞

سوال های مرتبط