۸ پاسخ

توافق نشد
اونا چیزای یه چیزای چرت پرتی میخواستن
ایران هیچ جوره به خصوص در زمینه تنگه هرمز کوتاه نیومد
تازه اولشه
این گرونی های نفت و بنزینی که دارن میبینن به پای روز های آینده هیچییییه
این مذاکره دروغین هم به پا کردن که مثلا قیمت نفت رو بیارن پایین ولی چند روز میتونن این کارو کنن؟! نهایتا یکی دو هفتع

امریکا اختیار تنگه هرمز میخاست خب ایران چرا باید قبول کنه؟ ایران میگه عوارض بده مثل بقیه کشورا کشتی هات رد بکن اما یارو کلا همه چیو میخاد واس خودش ، موشک برد کوتاه داشته باش خب بگو تیرکمون بگیر دستت
غرامتم که چوخ
بنابراین پذیرش این شروط چیزی جز بدبختی بیشتر نبود

اسمش روشه آتش بس دو هفته ای. هردو طرف می‌دونن مذاکرات فرمالیته است هردو طرف به این آتش بس دو هفته ای برا توقف جنگ احتیاج داشتن بعد تمام شدن دوهفته روز از نو روزی ازنو

ج ن گ ومذاکره رونمیدونم ولی عمه ام که آلمانه میگ اونوریاهمه شاکی ان که نفت وبنزین گرون شده همه اعتراض کردن ت را مپم مجبوره فعلابه فکرگرونی سوخت باشه یکمی دلگرم شدم ازین حرفش

نشد

بی نتیجه بود

جنگ هست

مثل اینکه توافق نکردن

سوال های مرتبط

مامان فلفل کوچولو مامان فلفل کوچولو ۲ سالگی