۶ پاسخ

انقدر استرس کشیدم دیگه سر شدم من

اره مردم مشهد تاجایی که دیدم و شنیدم اذوقه جمع میکنن

احتمالش زیاده اخه هرجا نگاه میکنی انگار آماده باشن

همه میگن جنگ ادامه داره این سری از سری قبل بدتر

آره کانال روبیکا نوشته دقیق زمانشو نمیدونیم‌ولی جنگ بازم‌ شروع میشه

تلویزیون هم اعلام کرده؟

سوال های مرتبط