۷ پاسخ

شیاف
ایبوپروفن

دستمال خیس ولرم بزار رو پیشونی و شکمش

من دکتر خودش رفسنجان هست جرعت هم نمیکنم ببرمش دکترا شخر خودمون قبولشون ندارم. رفسنجانم میگن اوضاع بهم ریخته هس😭😭

تا ۴۰ میره ببر دکتر

ببرش دکتر. عزیزم. تب از همه چی برا بچه خطرناک تر. ببرش

شنیدم حنا هم خوبه اگه داری کف پاهاش بزن

کف پاهاش آبلیمو بکش بعدشم جوراب پاش یا پیاز حلقه کن بذار پاشویه با آب ولرم

سوال های مرتبط