پسر من ۷ماهشه نمیتونه بشینه

۹ پاسخ

بهش فشار نیار هر وقت زمانش باشه خودش تواناییشو داشته باشه میشینه

زود گلم‌شاهان از ۸ماهگی نشست

دکتر گفت شروع نشستن از هشت ماهگی معمولش، اگه دوست داره بنشونش اگه دوست نداره اذیتش نکن

پسرا دیر تر از پسرا میشینن ..پسرمن ۹ماهگی نشست

دختر من از ۶ ماه نشست
تو بغلم رومبل خیلی میشوندمش

هروقت امادگیشو داشته باشه خودش میشینه

پسرمن تازه یاد گرفته برا شما زوده

پسر من سینه خیز نمیرع

نگران نباس عزیزم دختر منم نهم عید میره تو هفت..ولی هنوز غلت نمیزنه..هی میره اونوری ولی تنبله برمیگرده...همه ی بچه ها مثل هم نیستن

سوال های مرتبط