دقت کنید سر سرنگ رو بعد کشیدن مواد عوض کنند برای هر دو واکسن
اولش بپرسید اگر دیدین با سرنگ بزرگسال میزنن خودتون سرنگ مخصوص واکسن تهیه کنید اگر دیدن قبول نمیکنند حداقل سرنگ دو میل بگیرید تا با سه نزنن
البته علاوه بر تب دردم خیلی نداشت ..چون بیتابی اصلا نکرد و یکسره خواب بود
حالا تجربه خودم:اولش خیلی گریه کرد تقریبا نیم ساعت بعد قنداق اروم شد و قطرشو دادم و گرفت خوابید...تا شب خواب بود فقط خودم واسه شیر بیدارش میکردم که نمیشد و چشم بسته میخورد
قطرشم ۳بار دادم دیدم تب نداره دیگه ندادم
اول اینکه سرماخورده نباشه
دوم بعد واکسن هر۴ساعت قطرشو بده و روز دوم هر۶ساعت
بهتره قنداقش کنی که پاش تکون نخوره گریه کنه.
روز اول کمپرس سرد و روز دوم کمپرس گرم
اگه تب کرد با یه دستمال نمدار زیر بغل و کشاله ران ها و بکش
اگه تبش زیاد شد و کنترل نشد برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.