تا غروب نشده حداقل برو برگرد ...
سعی کن از تک مغازه های سطح شهر خرید کنی نه بازار و شلوغیا
من دیروز رفتم همه چی امن و امان بود فقط مثل هر سال نیست جنس های قبل رو دارن میفروشن تنوع ندارع و حسابی گرون ساعت هشت هم مغازه ها شروع میکنن ب بستن از کلبه کودک گوهردشت برا دخترم پیرهن برا عید و تو خونگی خریدم از ملاصدرا هم کفش براش گرفتم
من دیشب رفتم خریدکردم خیلی شلوغ بود.جنسا همش گرون وآشغال ولی یه پیراهن سارافانی با یه جلیقه شیک گرفتم با یه قیمت فوق الغاده مناسب که هنوز توش موندم چرااینقدرارزونه
منم برای دخترم نخریدم موندم چکارکنم
من هنوز نگرفتم گذاشتم اوضاع خوب بشه نمیشه ریسک کرد جایی امسال که نمیریم یه چند تا لباس نو داره اونطوری با خیال راحت میرم خرید که به پسرمم خوش بگذره یادم میگیره این چیزارو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.