خانوما ترشحی ک نریزه رو لباس زیر و بعد از ادرار با خشک کردن بدن مشخص بشه یکم و بدون بو و سوزش و خارش باشه طبیعیه ؟؟ آخه ب دکترم گفتم گفت طبیعیه آزمایشمم عفونت نداشتم فقط هر از گاهی مایل ب سبز میشه نگران میشم ک گفتم دکتر گفت طبیعیه رحم خودشو پاکسازی میکنه عفونت نگیره
آره هفته ب هفته بیشترمیشه
من هیچیییی ندارم
خیلییییی دارم سرکار ک پد میزارم دیگه
تو بارداري ميزان ترشحات بيشتر ميشه و اين تا زماني كه بو و خارش به همراه نداشته باشه طبيعيه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.