زمان نداره دو ستم ۳۵ هفته دهانه رحمش بازشد به دنیا اومد من تو پسرم ۴۱ هفته اونم بدون درد
هفته ۴۰
من 13 فروردین زایمانم طبیعی هستش ولی نامه داده 3 فروردین گفت حتی دردم نداشتی برو بستری شو از الان استرس گرفتم ک در نداشته باشم دهنمو صاف میکنن
هرموقع دهانه رحم باز بشه و انقباضات شروع بشه
معمولا تا چهل هفته
اگه بیشتر شد امپول فشار میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.