۸ پاسخ

۳۷هفته به بعد کامله

فک کنم وزن بچه خیلی تاثیر داره توی دستگاه نرفتن
خواهر من ۳۵ هفته و ۱ روز بدنیا اومد ۳۷۰۰ بود نرفت دستگاه

ببین از لحاظ تکامل بچه ۳۶هفته ب بعد کامله اما خیلی وقتا بچه ۳۵هفته ایم دستگاه نیاز نداره گاهیم بچه ۴۰هفته ای ممکنه حین زایمان تنفسش مشکل پیداکنه یک روز نیاز ب اکسیژن داشته باشه

معلوم نمیکنه یه بچه ۳۵هم نمیره دستگاه یه بچه حتی ۳۸ هم میره

دستگاه ربطی به سن نداره ریه بچه از ۳۷ کامله ولی ممکنه یه بچه ای ریه اش زودتر تشکیل بشه زودم دنیا بیاد دستگاه نره یکی با ۳۸-۳۹ هفته سندرم زجر تنفسی بگیره بره دستگاه

۳۸هفته کامله

فقط ب شرایط بچه ربط داره عزیزم یه بچه ۳۵ میاد دستگاه نمیره یکیم ۴۰ میاد میره دستگا برا اکسیژن

38 هفته

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامانی🫀🧿 مامان دخمل مامانی🫀🧿 ۱۳ ماهگی