۴ پاسخ

پسر منم چند روز بود همش سینه راستمو گاز می‌گرفت اصلا نمی‌خورد
منم چندبار که همون حالت که سمت چپ تو دهنش بود در میاوردم راستو میدادم گولش میزدم میخورد🫡

بدوش چپی زیاد بشه

استرس داری؟
رازیانه بخور

دیگه ماشاالله 6 ماهشه استرس چیو داری؟ اگرم شیر نداشتی شیرخشک بده.

سوال های مرتبط