۷ پاسخ

منم الان یه ماهی میشه اینجوریم،

اگه سزارین هستی منم چند وقت پیش همینجوری شده بودم

نفخ روده س

من الان یک ماه اینجوری

سزارین هستی؟

نفخ ممکنه باشه حرکات روده میتونه باشه

روده هاس

سوال های مرتبط