۵ پاسخ

پیاز رنده میکنم یکم ک طلایی شد فیله مرغ ریز شده میریزم نمک فلفل سیاه یکم پودر سیر میریزم تف میدم سرش میزارم تا بپزه بعد قارچ میریزم تف میدم ابش ک کم شد شیر و خامه صبحانه میریزم بعد به غلظت مورد نظر ک رسید میشه یه سوپ عالی

منم خیلی دوست دارم یاد بگیرم

جو و مرغ و بزاربپزه بعد بهش قارچ و هویج رنده شده بزن قشنگ جاافتاد شیرواضافه کن بزاریکم بجوشه بعد موقع خوردن یدونه خامه کامل بریز

من هویج و قارچ رو سرخ میکنم و بعد جوپرک خیس شده بهش اضافه میکنم و یکم آب میریزم با عصاره مرغ
یکم که پخته شد خامه و شیر رو مخلوط میکنم و میزارم گرم که شد میریزم توی شیر و وقتی جا افتاد یکم جعفری میزنم
نمک نمیزنم چون عصاره مرغ خودش نمک داره

ب منم بگین

سوال های مرتبط

مامان مامان پسری 😘 مامان مامان پسری 😘 ۲ سالگی