دکتر ب من گفت شیش ماهگی
فک کنم تا وقتی بتونه مستقل بشینه
من هنوز میگیرم
من تا یکسالگی میگرفتم بعد اون خودش راه افتاده🤣
تا سه ماهگی اینا کافیه
به نظر من تا وقتی که بچه شروع میکنه به بازی کردن و غلت زدن. دو سه ماه اول که میخواد
واای سوال منم هس
تا حدود ۴، ۵ ماهگی
فعلا اولشه همچنان باید گرفت😅
تا ابد و یک روز🤣😜
من شنیدم تا وقتی بتونه بشینه
من و شما فعلا باید آروغ بگیریم🤪😵💫 تا دو ماهگی من شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.