از چن ماهگی دیگه احتیاج به آروغ گرفتن نیس

۱۰ پاسخ

دکتر ب من گفت شیش ماهگی

فک کنم تا وقتی بتونه مستقل بشینه
من هنوز میگیرم

من تا یکسالگی میگرفتم بعد اون خودش راه افتاده🤣

تا سه ماهگی اینا کافیه

به نظر من تا وقتی که بچه شروع میکنه به بازی کردن و غلت زدن. دو سه ماه اول که میخواد

واای سوال منم هس

تا حدود ۴، ۵ ماهگی

فعلا اولشه همچنان باید گرفت😅
تا ابد و یک روز🤣😜

من شنیدم تا وقتی بتونه بشینه

من و شما فعلا باید آروغ بگیریم🤪😵‍💫 تا دو ماهگی من شنیدم

سوال های مرتبط

مامان آرن كوچولوم☺️ مامان آرن كوچولوم☺️ ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی