مامانا من آزمایش سلفری دادم جنسیت نوشته پسر ۱۰۰درصد هستش؟؟

۷ پاسخ

اره عزیزم. واسه منم سلفری گفت پسر آنومالی هم پسر بود.

اره عزیزم

بله منم دادم ، ۱۰۰ درصدیه

بله دقیق دقیق

اره همونه پسر

بلههههه مبارکه
منم دادم پسر 🩵

بلههه. دقیقا کروموزوم خود نی نی رو چک میکنن

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری