۵ پاسخ

فکنم قزمز اهنش کمه باید دو سیسی بدی . ولی ابی بیشتر همو ی سیسی بده . من الان آبی میدم

بچه باید روزی ۱۴ واحد آهن دریافت کنه
آبی مقدار آهنش ۱۴ هست و استاندارده
قرمز آهنش نصف آبیه، ینی ۷
آبی رو ۱ سی سی روزانه باید بدی، قرمز چون کمتر داره باید ۲ سی سی بدی

مولتیویتامین نیس آهنه

آبی آهنش بیشتره اگه کم خونی داشته باشه تجویز میکنن و‌معمولا بالای یکسال
اما قرمز از ۶ماهگی شروع میشه

آبی آهنش ببشتره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۶ ماهگی