۵ پاسخ

منم ماله بهداشتو میدم فقط اهن بعد مصرفش براش مسواک انگشتی میزنم

من پدیا بست میدم

فکر نکنم فرقی کنن. فقط باید ببینی نی نی طعمشو دوست داره یا نه. مثلا پسر من اصلا ویتامین آد بهداشت نتونست بخوره. جهشی بالا میاورد و منم براش عوض کردم و دیگه بالا نیاورد.

من پدیابست بهش میدم آهن هم سعی کن ایرانی بهش ندی که دندون رو سیاه میکنه

هرچی تو مملکت رایگانه أخ و پیفه 😕😂 فقط آهن بعضی مارک ها اگه با آب رقیق نشه یا بعدش آب نخوره دندون رو سیاه میکنه، من برای بهداشت میدم

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی