خیلی بامزه است عزیزم🙂😍
برا پسر منم اینجوریه
خواهر من الان چهل سالشه دوتا از انگشتاش اینطوریه ولی دکتر ببر
درست ک بعید میدونم بشه اما چیز خاصی و مهمی نیست
ولی ی دکتر ببر
من اسم انگشت های دخترمو گذاشتم لوبیا😂 و همشون تا به تا هست
یکی جلو و یکی عقب
برای دختر من خیلی بیشتر از اینه😅
ای خدااا اینو باید قورت داد
دختر منم یکم اینجوره من عاشققق همین انگشتشم داعم میبوسمش
به نظرم دیدی درست نشد بزار لا نون بخورش😍🧿🤤🌱
برا پسر منم یکم اینجوریه
همه بچه ها ابنجورین انگشتاشون عقب جلوعه😂
اینجوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.