۱۲ پاسخ

خیلی بامزه است عزیزم🙂😍

برا پسر منم اینجوریه

تصویر

خواهر من الان چهل سالشه دوتا از انگشتاش اینطوریه ولی دکتر ببر

درست ک بعید میدونم بشه اما چیز خاصی و مهمی نیست

ولی ی دکتر ببر

من اسم انگشت های دخترمو گذاشتم لوبیا😂 و همشون تا به تا هست
یکی جلو و یکی عقب

برای دختر من خیلی بیشتر از اینه😅

ای خدااا اینو باید قورت داد
دختر منم یکم اینجوره من عاشققق همین انگشتشم داعم میبوسمش

به نظرم دیدی درست نشد بزار لا نون بخورش😍🧿🤤🌱

برا پسر منم یکم اینجوریه

تصویر

همه بچه ها ابنجورین انگشتاشون عقب جلوعه😂

اینجوری

تصویر

سوال های مرتبط