۵ پاسخ

بچه دوستم میدید، چشماش مشکل پیدا کرد از دوره ابتدایی،دکترش همون موقع گفته بود نباید ببیته سیستم بینایی و سیستم عصبی شو خیلی اذیت میکنه،مخصوصا اینکه باعث بدخوابی و پرخاشگری شده بود ،با اینکه فقط برنامه های کودک کم تحرک هم میدید

منم با دخترم درگیرم🤦‍♀️هرجوری میذارمش باز نگاه میکنه

دختر من فوتبال دوس داشت
الانم ده سالشه

خیلی بده خیلی.لطفا تحقیق کن حال ندارم بنویسم

دختر منم نگاه می‌کنه

سوال های مرتبط