۵ پاسخ

۸ ماهگی چطوری میتونه بخوره؟ سفت نیست بافتش؟

فرنچ تست 🍞🧇🐣
نون تست( من نون جو یا جو دوسر میگیرم)
زرده تخم مرغ
شیر یا ماست ماجان(من شیر استفاده نمیکنم ماست میزنم با یکوچولو آب)
یکوچولو دارچین(مجازه مامانا نگران نباشید)
**من شیرینش نمیکنم در آخر پوره میوه روش میمالم میتونید روش پنیر خامه ای کم نمک هم بزنید

نون تست رو برش های انگشتی میزنیم برش امن مستطیلی بعد همه مواد رو باهم مخلوط میکنیم نون هارو توش میزنیم خیس که شد بلافاصله و زود درمیاریم و سرخ میکنیم با روغن زیتون یا کانولا با حرارت خیلی کم

نوش جون جوجه ها❤️💋

نوش جانش
🥰

عزیزم دستورشو میگی

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان Radin🩵 مامان Radin🩵 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی