۸ پاسخ

همه رو یک جا بگیر توی‌دو‌روز پشت سرهم روز اول ماه

عزیزم برو دارو خانه دیگه بیشتر داروخونه ها اینجوری میگن که آزاد بخری سو استفاده میکنن

زمانی که میری داروخانه کد ملی رو کاغذ بنویس بده دستشون بعضیا موقع گفتن کد ملی و تاریخ تولد میان کنار طرف وایمیستن یادداشت میکنن اینجوری سواستفاده میکنن

احتمالا کدشو ک میگفتی یکی برداشته تو داروخانه

وقتی کسی بگیره برات پیام میاد ک کدوم داروخانه هس برو نهایت دوربین چک کنن

مگه به کسی کد ملی پسرت و‌دادی؟
داروخونه میری هیچ وقت بلند کد ملی و برای مسئول داروخونه نخون
شاید یکی اونجا نوشته داره میگیره

وا مگه میشه

یوقت به کسی کد ملی بچتو ندادی؟
یا جایی نفرستادی؟

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان مامان نینی مامان ۸ ماهگی
مامان آرسام و دوقلوها مامان آرسام و دوقلوها ۱۲ ماهگی