۱۱ پاسخ

چجوری انقد تیز میزنید خیلی سخته مخصوصا با بچه یوقت یجاش زخمی نشه

تمیز کار شده ،ولی خیلی بلند و تیز هست

چه خوشگله ناخنه

خیلی شیکه خوووداااا🥰🥰😍

مامان دلانا چی شد عزیزم؟؟؟
چیکار کنیم

چجوری ناخن میکارید کارهم میکنید.من ناخن خودم یذره بزرگ میشه جونم رو میخوره از ته میزنم

کجای اردبیلی ؟

سلام عزیزم کدوم سمت وحدتی؟!!

خیلی تمیز کار کردی آفرین 👏

😂خوشگلها ولی شمشیر جومونگو میمونه 🤣شوهرتو دریاب به چوخ ندی

قیمت انگشتر چنده؟

سوال های مرتبط