۷ پاسخ

اوووووووف😋😋😋😋

چنده اینا

کدبانو 👏👏در ماه چقد در امد داری ،الان عیده سفارشت زیاده یا همیشع اینطوریع

وااااایییییی دلم رفت براش چقدر نازه چقدر خوشمزس چطوری د رست کردی

خوش سلیقه جان
حالا چجوری سفارش بدم
روبیکا ایدی داری؟

لعنتی هی هنراتو بکن تو چشم ما 😂
افرین زیبای هنرمند

خودت درست کردی عزیزم

سوال های مرتبط