سلام کفش برای پسرم گرفتم خشگله ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

اره 😍 ولی بچه سفید رو خیلی زود کثیف میکنه

خیلییییی مبارکه😍
منم سفید چسبی گرفتم برای ایلیا میپوشه دگ درنمیاره انقد خوشش اومده ازش😂

تصویر

مبارکه اره قشنگه

مبارکش باشه❤️

اره عالی خیلی شیکه

قشنگه چند گرفتی؟؟؟

سلام عزیزم مبارکه
خیلی خوبه سفید من عاشقشم
برا مهدیارم تا الان اکثرا سفید و کرم خریدم
این برا تابستونه ، تقریبا مثل کفش پسر شما

قشنگه😍

مبارکه عالی 😍

اره خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان 💙مامان رادین💙 مامان 💙مامان رادین💙 ۲ سالگی