به من گفت نیاز به ناشتایی نداره عصر بردم
من بردم صبح بود ولی نگفت ناشتا باشه
تقریبا 1وخورده ای شد
من ۵ غروب بردم
ولی گفتن سه ساعت باید ناشتا باشه
من نمیخواستم بگیرم دکترش گقت نمیخواد اینسری که مریض شد تب قطع نمیشود گرفت کلی دخترم گریه کرد خود دکترش ازمایش گرفت ولی ازمایشگاه ۸۰۰تومن گرفت دکترشو نفهمیدم چون سرم اینا داشت
صب ببر من مهر ماه داده بودم یک و دویست
نیازی به ناشتا بودن نیس هزینه شم ۱و خورده ای شد من بردم
هر وقت بخوایی میشه ببری گلم هیچ مانعی نیست عزیزم
من آراد رو بردم واسه آزمایش گف ب بچه ک نمیشه بگی چیزی نخور.نیاز نیس ناشتا باشه
من صبح برده بودم بایددوسه ساعت ناشتاباشه.. هزینشم چکاب کامل ۱و۵۰۰شده بود
عزیزم دکتور گفت انجام بدی یاخودت میخای؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.