۲ پاسخ

من دبدم خواهرشوهرن جفتش پابین بود شیاف استفاده می کرد ولی جفت پایین تنها چاره اش استراحت تا زمانی که جفت به مرور سر جای خودشون قرار بگیره

امروز وقت نکردم برم پیش دکترم .از صبح رفتم ازمایشگاه بعدم دکتر غدد😑واقعا خسته شدم

سوال های مرتبط