۸ پاسخ

مرتب پاشویه کن نیامد بزن..منم الان بچمو اوردم بستری کردم بخاطر تب اسهال و استفراغ

۲ ساعت ۲ ساعت میتونی پروفن و استا بدی

۷تا حمد بخون فوت کن تو آب بده بخوره

۵تا براش صلوات فرستادم انشالله پایین بیاد براش دعای نور بخون

بعد حواست باشه یهو بچه دما بدنش پایین نیاد لرز کنه

من تب پسرم اندازه میگیرم اگه ۳۸و۳باشه میزارم حتما

ولی،اگه خیلی تبش خیلی بالاس بزار

دکتر به من اگه تا دو ساعت پایین نیومد شیاف بزار

سوال های مرتبط