ی لاک مخصوص هست داروخانه داره خیلی بد مزهس دو سه بار بزن دیگه نمیخوره..ضرری هم نداره
خواب بود به دستش تلخک بزن دیگه نمیخوره از داروخونه بگیر بزن چند بار بزنی ترک میکنه
اهمیت نده به کارش حساس نباش چون بدتره فقد اون لحظه دستشو بگیر ببر با یه چیزی سرگرمش کن یمدت بعد خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.