نکن عزیزم.من پتو یه نفره گذاشتم پمپش خرایش شد یه ماه بدون لباس شویی بودم داغون شدم از بس با دس شستم.شوهرمم دس دس میکرد نبرد تعمیر .پدرشوهرم اومد برد درستش کرد از اون روز دیگه غیر لباس چیزی نذاشتم داخلش
الان لباسشویی خراب بشه میدونی چقد هزینشه؟ بده خشکشویی راحت
مخمل ها هم سالی یبار بدی کافیه
من لباس شویی ۸ کیلویی
توش پتو دونفره گلبافت میشورم
عزیزم بده خشکشویی خب
ننداز لگنش صدا مسده
بنظرم نذار چون خیس بخوره وزنش بیشتر میشه ب لباسشویی فشار میاد
من ۸ کیلویی میشورم
روفرشی سنگینه نزار داخل لباسشویی خیس بده چند ساعت تمیز میشه
وقتی خیس میشه به دیگ لباسشویی فشار میاره خودت نمیتونی بشوری
رو فرشی ننداز مخمل هم وقتی آب میخوره خیلی سنگین میشه تو دست بشور
آره چونکه وقتی رو فرشی خیس نیشه دوبرابر وزنشمیشه
زیرانداز کوچیکا پتو ژله ای اشکال نداره چون کوچیکن وزنشون آب هم برسه ب ۷ کیلو نمیرسه
من ۸ کیلوییه اما روفرشی نمیندازم خودم میشورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.