خانما منفیه دیگه ؟؟؟چرا c کمرنگه؟


پوشک
واکسن

تصویر
۳ پاسخ

چه بامزه وقتی قصدبارداری بودیم همه آرزوشون بود دو‌خط باشه الان که بچه هامون چند ماهه اند هی همه بیبی منفی میزارن و خداروشکر میکنن🤣

منفیه

اره دیگ

سوال های مرتبط

مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان نی نی سام🐥 مامان نی نی سام🐥 ۱ سالگی
مامان هندونه🍉💙 مامان هندونه🍉💙 ۵ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی