۱۷ پاسخ

کیامثل من هستن
همیشه میگم کاش جای ناهاروشام عوض میشد واقعا سخته صبح با صورت خابالو پاشی غذا درست کنی عصرخیلی بهتره

الواسفناج

من خونه مامانمم قرمه سبزی گذاشتیم دلتون نخواد

منم استانبولی بار گذاشتم بچه ها هوس کرده بودن با خیار ماست میچسبه

من قیمه هنوز نذاشتم

مهمان همسر محترم🤭

شویدپلو باماهی🙂نوش جونتون

کوکو فردا نهار قورمه

سبزی سرخ نکردی

سلام عزیزم واسه افطار سوپ گذاشتم واسه سحری کرفس گذاشتم پسرام خیلی دوست دارن

کتلت

هنوز ناهار نخوردیم دارم کشک بادمجون میذارم برای شامم بمونه

خورش قیمه با برنج😍

نوش جونتون
ما خوراک لوبیا با قارچ داریم♥️

ما ناهار خوردیم شام هم میخوام خورشت لوبیا چیتی و قارچ بذارم که کنسرویش هست از اونا

تازه ناهار خوردیم😄حالا تا شام🦦
نوش جانتون😍

هیچی اصلا حوصله آشپزی ندارم، شاید نودلیت خوردیم با پسرا

سوال های مرتبط

مامان Navammmm مامان Navammmm ۵ سالگی