۵ پاسخ

خوشمزه است من تو بارداری سه تا قوطی ازش خوردم

گالاکتومیل از قرصای شیرافزا بهتره پیشنهاد میدم لاکتاول هم یک ودویصته میگن خوبه

نه من دوسش ندارم کاکائو خوبه

اگه به عنوان شیرافزا میخوای استفاده کنی گالاکتومید و قرص لاکتاول بهتر همشه

اصلا دوسش نداشتم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ویکم بارداری