خوشمزه است من تو بارداری سه تا قوطی ازش خوردم
گالاکتومیل از قرصای شیرافزا بهتره پیشنهاد میدم لاکتاول هم یک ودویصته میگن خوبه
نه من دوسش ندارم کاکائو خوبه
اگه به عنوان شیرافزا میخوای استفاده کنی گالاکتومید و قرص لاکتاول بهتر همشه
اصلا دوسش نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.