خانما بعد سزارین چند روز خوابیدین؟

۱۰ پاسخ

واقعا از وقتی اومدم خونه همه کارارو کردم فقط شبا میخوابیدم ک اونم بیدارمیشدم واسه بچم اما تو اینکارو نکن استراحت من چون من بعد چند روز هنه بدنم درد میکرد

من با وجود اینکه خونه مادرم بودم فقط یه روز استراحت کردم دخترمو بردم بهداشت بردم دکتر همش میگفتن تو بمون خونه ولی دلم نمیومد

کلا چهل و هشت ساعتی ک بیمارستان بودم اونم تازه عمل شده بودم بعدش کلا سرپا بودم
هرچی راه بری زودتر خوب میشی

هیچی از روز اول سرپا

دوسه روز اول سخته بعد یه هفته ادم پامیشه راحت دهمین روز هم که بخیه میکشی دیگه کامل خوب میشی

نخوابیدم اصلا . رفتم بیمارستان همراه دخترم که بستری بود بعدش هم اومدم خونه حس و حال زائو بودن نداشتم 😂😂😂😂

هیچی

استراحت منظورته؟
ده روز

هیچی والا

من نیت کردم تا ۴۰ روز بخوابم😂

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی