۱۶ پاسخ

عزیزم چشم حساسه ببرش دکتر تا بهت قطره بده گناه داره چیزای خونگی برای بچه استفاده نکن

با چای بشور

دختر منم اینجوری بود ولی خیلی کمتر
دکترش براش قطره چشمی سولفاستامید ۱۰
نوشت الان خوب شده

برا من اینجوری بود ديروز تو گروه خوندم با چای و پنبه تمیز کنی خوب میشه از دیشب که انجام دادم خداروشکر خوب شده توام امتحان کن

مجرای اشکیش بسته شده
زیر چشماش رو هر روز سه بار به مدت یکدقیق ماشاژ بده
قطره هم بگیر هر ۶ ساعت دو قطره دو تا چشماش بریز
دکتر ب من گفت اینای ک گفتم
و دختر من طی ۴ روز خوب شد

یا شیرت ریخته تو چشمش؛یا سینت رو زدی به چشمش

یا هم سرشو سرما دادی
من پسر بزرگم یک بار تو نوزادی اینجوری شد ..پماد استریل چشمی انداره یک دانه جو؛یک دانه رو‌پنبه زدم کشیدم؛رو‌چشمش؛با‌دوسه بار زدن .روزی دوبار صبح و شب زدن؛یکی دوروزه خوب شد

گاز استریل رو بزن به گلاب آروم بکش روش

با آب و چایی سبک با پنبه بکش تمیزش کن،،من دکتر پماد چشمی اریترومایسین گفت خوبه گرفتم و شب وقتی می‌خوابید چشاشو تمیز میکردم بعد یه لایه نازک میزاشتم رو چشماش،،بعد چند روز خوب شد،،ببین باید غدد اشکیشو تخلیه کنی گوشه چشمشو با انگشت کوچیکت یواش ماساژ بده چندسری درست میشه،،پسر منم همینطور بود خوب شد

چای بزار سرد بشه با چایی بشورش اما در کل بهتره ببری دکتر

یه پنبه تمیز بزن به چای پر رنگ کهنه
بعد بکش روی چشمش
هر پنبه رو فقط یه بار بکش

ببری دکتر بهش قطره باکتی ماید میده هشت ساعتی یه قطره بریز .چرک چشمشو من با اب ولرم و پنبه تمیز میکردم .ولی مامانم دوبار با چایی ولرم و پنبه تمیز کرد تاثیرش زیاد بود .فقط بعدش دیگه نزاری باد به صورتش بخوره

دکتر گفت آبجوشیده بذارسردبشه بعد دستمال کاغذی بزن داخلش نمداربشه بذار رو چشمش

اره مادر منم همین کارو میکرد یعنی دکتر گفته بود با پنبه وچایی بشور واسه خواهرم خوب شد

چای پر رنگ ولرم

قطره استریل چشم بگیر هر هشت ساعت دو قطره
ب دختر من دادن
ب مرور بهتر میشه

الهی ،عفونت کرده ببر دکتر قطره میده

سوال های مرتبط