۱۳ پاسخ

من
هیچکار والا نهایت یه کیک بخرم چندتا عکس بندازه اون ماه بردمش اتلیه

من خودم ۲۸ اسفند به دنیا اومدم

پسرم ۲۸ اسفنده هیچ کاری نکردم
کارتون سپه هست قفل هستش هیچ هم نکردم گفتم ماشین براش بگیرم جشن کوچیک بگیر اگه کارت باز شود

من خودم ۲۸اسفندم 🙃

دختر منم ۲۷اسفنده

وای من تاریخ سز رو پارسال برام ۲۸ اسفند زده بودن خودمو جر دادم نگه داشتم بچه رو ک اونور سال ب دنیا بیاد😁

خواهر دو روز طاقت میاوردی بچه تو سال جدید به دنیا بیاد 😀

دختر من ۲۳ اسفند بود
یه تولد جمع و جور خونگی گرفتیم
فقط میخوام ازش عکس بندازم
برنامه‌ی دیگه‌ای ندارم

دختر من ۲۷ اسفند و در حال حاضر هیچکاری نکردم🤦🏻‍♀️

من طفلک خاستم تولد بگیرم براش بهم ریخت

پسرمن سی اسفنده،نمیدونم چیکار کنم

ینی سزارین این تاریخ یا طبیعی؟بمون برا اونور سال اگه بچت عجله نداره😂

پسر من ۲۹ اسفند
هیچیییی
خیلییی ناراحتممم 😭😭

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان علی..☁️ مامان علی..☁️ ۱۵ ماهگی