۹ پاسخ

سیب زمینی سرخ کرده

دختر منم فقط شیر میخوره

بنام خدا هیچی شیر و اب اونم گاهی اوقات با باد زنده ان

دختر من پنه با سس الفردو براش درست کردم عاشقش شد

سیب زمینی سرخ دوست داره
پفیلا خودم درست کنم میذارم جلوش میخوره
میوه خیلی دوست داره
فرنی هم دوست داره بعد چیزایی که نمیخوره میریزم توش مثل زرده ی تخم مرغ،خرما یا شیره عسلی .با شیر هم براش درست میکنم

آبگوشت. قرمه‌سبزی. حلیم. املت. جوجه کباب. کشمش. انار.
فعلا عاشق ایناست

تخم مرغ رو تو کاسه هم میزنم،چند قاشق شیر اضافه میکنم،یکم نمک و دارچین، با کره میذارم بپزه،،خیلی خوشمزه و نرم و آبدار میشه

بلغور جو و گندم، یکم گوشت و ی تکه استخون،سیب زمینی، به، هویج، گوجه، زردچوبه و نمک پودر سیر رو میذارم بپزه،هم ابگوشت هم سوپ هم خیلی خاصیت داره هم خوشمزه و سیر کننده اس، نون تیلیل میکنم و مخلفاتش رو به میکنم میدم خیلی دوست داره..

من بچم سوپ دوس دارع

دختر منم هیچی نمیخوره از دندونه

سوال های مرتبط