۸ پاسخ

این یبوست چقد بده من دیروز پسرم بردم دکتر قطره بی بی کر داد و پودر پدرولاکس داد گفت لبنیات نده پودر ۳بار در روز توی اب معمولی ابمیوه شربت بده شیر چای و نوشابه فست فود نده برنج و ماکارنی رو در میان میوه همه چی میدم و صبح ناشتا اب ولرم با خاکشیر میدم و الو انجیر و لواشک توت خشک میدم اوتمیل میدم دونه کنجد سفید و...

پودر پیدرولاکس بده یه بسته ده گرمی تو یه لیوان اب حل کن بده بخوره

روزی ده قطره قطره ی پدی لاکت بده بهتر میشه

انجیر بده بهش
از این خشکا بگیر بخیسونشون بد هم آبشو هم خوده انجیر رو بده بخوره

کیوی عالیه

یه قاشق پودر پیدرولاکس داخل یه لیوان آب ‌
آلوچه لواشک خونگی
نارنگی پرتقال
سوپ

روزی یه قاشق روغن زیتون

پسر منم همیشه یبوست. نمیدونم‌چیکار کنم .بواسیر زده بیرون فک کنم‌

سوال های مرتبط