کسی از خارگ هست؟
#پوشک# شیر خشک

۳ پاسخ

چرا جریان چیه گرفتن جزیره رو؟؟

من نیستم ولی یه سری دوستامون اونجا بودن میگف اومدیم گناوه

جزیزه خارک؟
جزیره فکنم نظامی
مسکونی نیست

سوال های مرتبط