۱۰ پاسخ

جونش.

دختر منم عاشق سیب زمینی سرخ کرده است نوش نوجنش

من جرات نمیکنم بدم نمیدونم چرا بچه شما چنتا دندون داره

دختر من به سیب زمینی حساسیت دتره🙄🙄

دخترم من نمیخوره انقد بد غذا دوسه روز دیگه یک ساله میشه سیب زمینی سرخ شده بدش میاد

پسرم دوست داره خودش بخوره ولی اصلا نمیتونه خوشبحالت

وای خیلی کوچکه هنوز غذای مقوی بهش بده سیب زمینی سرخ کرده بزار بعد یکسالگی اونم کنار غذا نه خود غذا

چرا من میترسم بهش بدم😭😭 هنوز این جور چیزا بهش ندادم همش دعوام میکنن که بده

نوش جونش
عزیزم با روغن معمولی سرخ میکنی؟

به به پسر منم عاشقشه

سوال های مرتبط