۸ پاسخ

دکتر به من گفت سه ماهه اول میشه ولی بدون آمونیاک و دکلره نشه. ولی خودم ریسک نمیکنم‌.

نه نمیشه

سلام
شماهامیدونین حقوق بازنشسته هاچ موقع واریزمیشه؟؟اخرسال

من دکترم گفت از ۱۴ هفته به بعد بدون امونیاک رنگ کن

اصلااااا

نه نمیشه ضررداره

نه مواد شیمیایی داره نمیشه

نه نمیشه

سوال های مرتبط

مامان نازنازی مامان نازنازی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آراز و آراد مامان آراز و آراد ۸ ماهگی
مامان تیارام مامان تیارام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلبر مامان دلبر هفته دهم بارداری