خانوما چیکارکنم دخترم کمتر شکمش کار کنه؟

۷ پاسخ

بهتر که زیاد کار می‌کنه ماله من به سه چهار روز می‌کشه یبار کار می‌کنه
اونجوری کمتر دل‌درد میگیره

روزی چندبارکارمیکنه

خیلی خوبه که من بعضی اوقات کارم به نذر و نیاز میریزه

وا😐
شکمش کار میکنه علامت خوبیه

چرااا خووب وااا

خب اینکه شکمش کار میکنه خوبه ک روزی ۵ بارم طبیعیه،نشانه وزن گرفتن نوزاده

خداتو شکر من دوروزه التماسش میکنم کار کنه😂

سوال های مرتبط

مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی