بهتر که زیاد کار میکنه ماله من به سه چهار روز میکشه یبار کار میکنه
اونجوری کمتر دلدرد میگیره
روزی چندبارکارمیکنه
خیلی خوبه که من بعضی اوقات کارم به نذر و نیاز میریزه
وا😐
شکمش کار میکنه علامت خوبیه
چرااا خووب وااا
خب اینکه شکمش کار میکنه خوبه ک روزی ۵ بارم طبیعیه،نشانه وزن گرفتن نوزاده
خداتو شکر من دوروزه التماسش میکنم کار کنه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.